preskoči na sadržaj

Osnovna škola prof. Filipa Lukasa Kaštel Stari

Login

 

 

POPIS UDŽBENIKA ZA 
ŠKOLSKU GODINU
2023./2024. PO RAZREDIMA

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI U ŠKOLSKOJ GODINI
2023./2024.

 

 

 

 

Pretežno vedro - igra

ŠPP- projekt Pretežno vedro za učenike 6. razreda 

Link za izlazni upitnik za vrednovanje ishoda projektnih aktivnosti:

https://forms.gle/9sB16oDy6RY7JNwy5

SafetyNet

SafetyNet je zabava za cijelu obitelj! Igrajući kviz učite o sigurnosti, ponašanju na Internetu, društvenim mrežama i ostalim aktualnim temama.

Pokaži svoje znanje i zavladaj kvizom SafetyNet klikom na logo kviza...

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Treba li udžbenike mijenjati svake četiri godine?



VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SUNČANI SAT – školski projekt
Autor: Mišo Sučević, 12. 9. 2018.


„Zrno po zrno pogača“ ili svaki put počinje prvim korakom.

Ideja: izrada analematičkog sunčanog sata u dvorištu škole s ciljem obrazovanja učenika i učitelja te uljepšavanja samog okoliša.

Nakon rađanja ideje, trebalo je prionuti njenoj realizaciji. Učiteljica Mrđana Čagalj okupila je mali tim kojeg su činile učiteljice Maja Vudrić, Ivona Šitin i Anita Pirija. One su razradile plan koji je obuhvaćao izradu matematičkog dijela, likovno idejno rješenje te realizaciju istog u dvorištu škole.

U prvom polugodištu, razrednicima i razrednim odjeljenjima viših razreda date su upute za izradu likovnog idejnog rješenja samog sata. Učenici su prionuli na posao pa smo zaprimili i više radova nego je bilo predviđeno (jedan po razredu). Prijedloge smo zatim izložili u atriju škole na pokretnom panou i to za Dan škole kada su bili Dani otvorenih vrata.

Sljedeća faza projekta je bila izrada matematičkog dijela. No tu smo već nailazili na objektivne probleme.

Sat se treba nalaziti na ravnoj površini koja je većim dijelom dana izložena sunčevim zrakama i ljeti i zimi. Zatim, za točno označavanje smjera sjever-jug uzimajući u obzir sjenu viska trebao je biti sunčan i miran dan što u točno određeno vrijeme (oko 12:50) nismo imali dobra dva mjeseca.

Iako se vrijeme poigravalo s nama, bile smo uporne te su učiteljice Mrđana i Maja uspjele napraviti koordinatnu mrežu i označiti točne koordinate ljetnog i zimskog vremena. No, vrijeme nam i dalje nije išlo na ruku, u dva navrata nam je kiša izbrisala označene linije.

Nakon označenih točnih mjesta za sate, našoj sreći nije bilo kraja. Projekt se mogao nastaviti i to u onom ljepšem dijelu, oslikavanjem površine kako bi dobio na vizualnoj vrijednosti. Za taj dio je zaslužna učiteljica likovnog odgoja Lidija Čatipović. Pristigli likovni radovi učenika su nam dali ideju da oslikamo stilizirano stablo masline kao simbol škole, grada i Dalmacije.

U oslikavanju prostora sudjelovali su mnogi učitelji i učenici koji su u svakom trenutku bili spremni pomoći. Rezultat zajedničkog rada je analematički sunčani sat koji umjesto kazaljke koristi sjenu osobe koja se u datom trenutku nalazi na određenom mjesecu. Sat je inače prvi sunčani sat u dvorištu kaštelanskih škola.

Projekt je uspješno priveden kraju te se nadamo da će služiti i učenicima i učiteljima ali i posjetiocima naše škole. Jer, učenje nikad ne prestaje.

 

učiteljica Mrđana Čagalj, voditeljica projekta

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju